Достъп до обществена информация

   Гише №2 „Деловодство”  Центъра за Информация и услуги на гражданите към отдел "Административно обслужване" в община Казанлък е административно звено, което отговаря за приемане на заявления и за предоставяне на достъп до информация, съгласно изискванията на чл. 15 ал. 1 т. 4 от ЗДОИ.

Отговорен служител:
   Данаила Ангелова – гл.специалист „Деловодител”, Център за информация и услуги на гражданите - бул. Розова долина №6, тел. 98 248,  делнично работно време 8:30 - 17:30; mayor@kazanlak.bg.


   Правомощията и задълженията на кмета на община Казанлък са в съответствие със Закона за местното самоуправление и местната администрация, Закона за гражданска регистрация, Семейния кодекс, Закона за устройство на територията, Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, Закона за възстановяване на собствеността върху някои отчуждени имоти и др. нормативни документи.

Част от пълномощията на кмета на община Казанлък официално са възложени на редица общински служители, които официално изпълняват функциите на длъжностни лица, предвидени в Закона за гражданска регистрация, Семейния кодекс, Закона за устройство на територията, Закона за собствеността и ползването на земеделските земи, Закона за възстановяване на собствеността върху някои отчуждени имоти и др. нормативни документи.

   Данни за организацията, функциите и отговорностите са публикувани в www.kazanlak.bg - рубриката „Администрация”.

   Списък на издадени актове (заповеди, договори и др.) в изпълнение на правомощията на кмета на община Казанлък по Закона за местното самоуправление и местната администрация се съхранява и актуализира непрекъснато в базата данни на програмата за управление на документооборота на общината.

   В администрацията на община Казанлък информационните масиви и ресурси са локализирани в местата на създаване, актуализиране и съхраняване на съответната информация - това са различните административни звена :
 

  • Звено „Вътрешен одит”;
  • Отдел "Правно-нормативно обслужване и ЧР";
  • Отдел „Административно обслужване”
  • Дирекция "Финанси и бюджет";
  • Дирекция „Устройство на територията и транспорт”;
  • Дирекция "Местни приходи";
  • Отдел Икономика по управление на собствеността
  • Отдел ГРАО
  • Отдел „Инвестиционни проекти с външно финансиране”;
  • Отдел "Стратегическо планиране и проекти";
  • Отдел  „Хуманитарни политики”;
  • Отдел "Култура и туризъм";


    В уебсайта на община Казанлък функционира рубрика "Деловодна справка" за движението на деловодни преписки - 24 часа в денонощието, 365 дни в годината.


НАЧИН НА ПРЕДОСТАВЯНЕ НА ДОСТЪПА ДО ОБЩЕСТВЕНА ИНФОРМАЦИЯ

 

гр. Казанлък, 6100 бул. Розова Долина №6
тел.: 0431/ 98211 и 0431/98259
факс: 0431/98266
mayor@kazanlak.bg
Дарителска сметка
Работно време
Общинска администрация:
от 8.30 - 12.30 и 13.30 - 17.30
тел. за сигнали: 0431/98357
Работно време
Център за информация и услуги на гражданите:
от 8.30 до 17.30 телефони
Общо деловодство: 0431/98 248
Деловодство „Технически услуги“: 0431/98 252
Работно време
Кметства: 8.00ч. - 17.00ч.